onsdag 17 augusti 2011

FATCAMP

Min viktuppgång har eskalerat under sommaren. Eftersom jag inte vill bli känd som "hon som är lite rund" nu när jag börjar plugga så jag har bestämt mig för att göra nånting åt det... på en vecka.
Jag diskuterade nyss detta med Fettot nr 1.
Jag: har fett ont i huvet, jag tror inte kroppen accepterar min bantning
Fettot: din bantning? inte hetsäta godis kvalificeras inte som bantning?
J: eeeeeeeeh
F: observera min fina svenska..jag övar inför universiteter
J: villdu höra vad jag ätit idag? frukost två knäckebröd, lunch 3 stekta ägg + 2 morötter, middag lax + ugnsstekta morötter, vattenmelon
F: jaha oj hardcore bantning ju
glöm inte vatten kanske drf du har huvevärk?
vill du veta vad jag äötit? frukost: hemmalgad pizza, mellanmål: vaniljyoghurt, Middag : lax med dillris, dagens onyttigehter: glass, en halv daimtårta, kladdkaka, chips o ostbpågar
detta är ej ett skämt
skjut mej

Jag tyckte det lät lovande fram till kategorin "dagens onyttigheter"... Jag mår alltid så bra av att prata med mitt fetto! <3

Jag och min semestermage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar