onsdag 24 augusti 2011

Eroticas återkomst

Jag kopierade nyss alla mina filer från den gamla pensionerade datorn. Där hittade jag, till min stora lycka, det berömda gamla inlägget som Limpan gästbloggade på sexboggen "opryd" (som jag drev tillsammans med fem andra) för ett antal år sedan. Det roliga med detta inlägg är att Limpans dåvarande chef hittade hennes blogg där hon länkade till inlägget... Den manliga chefen berättade dagen efter att han läst det. P I N S A M T !!!!!!!!!!!
Här kommere:

Hallå…!

Erotica här. Som Slidgnids* goda erfarna vän har jag fått äran att gästblogga! God läsning J

Vill du hotta upp sexet utan en massa konstiga medel (olivolja, hello?!) eller kama-sutra-akrobat-ställningar? Mitt alldeles egna knep är enkelt: gör det på minst sagt spektakulära ställen.
1)      I våningssängen: tänk dig ett rätt så sjabbigt vandrarhemsrum med två våningssängar. Dina kompisar ligger och sover så du och din partner kan lätt smyga in och lägger er i underslafen i ena sängen. Spänningen i att kompisarna sover kommer att göra sexet mycket mer intensivt och hett eftersom ni inte får skrika ut era lustar eller knulla för hetsigt då våningssängar har en tendens att vara ganska rangliga.
Nackdelar: Det är lätt att slå i huvudet i taket för den som är överst, att kompisarna ligger vakna och lyssnar på hela akten eller att någon vaknar mitt i sexet och får en inblick i någons rövhål ex. Det hände mig.

2)      Offentlig toalett eller omklädningsrum: Här gäller i princip samma som ovan, eftersom ni kanske ogärna vill skrika så att det hörs eller pippa upp dörren eller låset så gäller det att smyga. Å andra sidan, det ligger mycket spänning i att veta att andra vet vad man gör. Personligen skulle jag rekommendera toaletten bland dessa två spektakulära ställen eftersom den har mer sk. ”hjälpmedel” (ex. toaletten, handfatet och eventuellt skötbord). Även om de här ställena är vanligt förekommande bland oss i partyfolks-kretsarna så är det nog många som aldrig testat dem, det jag vill säga är: Våga!!! Det är helt klart värt det.
Nackdelar: Se till att det inte står många på kö utanför, risken finns att en vakt kommer och låser upp om det tar för lång tid. Det hände mig.

3)      I havet/sjön eller swimmingpoolen: Gå ut så långt att vattnet når till killens bröst ungefär, sedan är det bara att köra! Vattnet kommer göra era kroppar lättare, så det är inget problem om tjejen (som förslagsvis gränslar killen och rider honom med stöd av hans armar) är tyngre än vad killen normalt fall orkar. Ett annat plus är också att bröstvårtorna blir RIKTIGT styva, men det bästa av allt är att ingen kommer se vad ni håller på med.
Nackdelar: Om det är för kallt kan det hända att killens warrior king kan skrumpna ihop, och då blir det ju inte mycket leka av – Se till att det inte är för kallt! En annan nackdel är även att det inte går att använda vanliga kondomer… Vet inte riktigt varför, men de blir liksom torra och går jättelätt sönder. Har dock hört att det finns speciella vatten-kondomer. Vattenfast glidmedel är också att rekommendera, annars kan det bli lite trögt i öppningen ;)
Enligt insider-källor ska det komma ett inlägg helt inriktad på swimmingpool-sex inom en snar framtid!

Allt för mig! //Erotica

*Slidgnid var min pseudonym i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar